wtorek, 28 lutego 2012

Ratujmy Elizkę!!!

Elizce trzeba pomóc, wszystkie informacje TUTAJ 
Eliza ma też profil na  FACEBOOKU
Na ALLEGRO rozpoczęły się już aukcje (dużo fajnych rzeczy a będzie jeszcze więcej :))

W imieniu Cecylki Knedelek zapraszam do fajnej lalkowej zabawy

Wkrótce na aukcji pojawi się również Lala Elizka mojej "produkcji", dochód ze sprzedaży oczywiście dla Elizy.

ZAPRASZAM DO LICYTACJI DLA ELIZKI

Lala ma 19,5 cm wysokości, to największa szydełkowa zabawka jaką zrobiłam w życiu, przy moich dotychczasowych miniaturach to nie lada wyczyn  :), w całości wykonana jest ręcznie, szydełkiem z nici bawełnianych, włosy ma z moheru, a oczka z paciorków, ruchome rączki i nóżki. Sukienkę uszyłam własnoręcznie z filcu.
Dodatkiem do lali jest tez mały biały pies (lub miś) bez łat :))) wykonany z modeliny

 
 
 
 
 
 
 

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękna lala, taka romantyczka

olllq pisze...

Piękna lala i szczytny cel :)

Kasia z Różności pisze...

Świetna! Lecę czytać :)

darakw pisze...

Fajna lala. Na pewno będzie na roschwyt na aukcji.

Katarzyna Rozala pisze...

cudo lala,cudne zdjęcia

Lady Fanaberia pisze...

Laleczka prześliczna :) A szczegółowość wykonania - do pozazdroszczenia. Rzęsy, rumieńce, kwiatuszki przy bucikach i skarpetki... oczu nie da się oderwać :)

Maryś pisze...

PRZEPIĘKNA ;)))))

dom za końcem świata pisze...

Ta lala jest przepiękna, widziałam ją na allegro i jestem też wzruszona ceną, jaką już uzyskała! Gratulacje!

br0mba pisze...

dziękuje za komentarze,
ja tez sie ciesze ze taka cene osiagnela i ze chociaz tyle moge pomoc Elizce, a w zanadrzu mam jeszcze misia na aukcje :)
zajrzalam dzisiaj bo znow mi jakies linki z golymibabami ktos powrzucal i musialam usuwac. Przy okazji znalazlam kilka komentarzy w spamie za co przepraszam autorki, juz poprawilam
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

exstra i wogole ja nie wiem jak ty to robiszno naprawde nie mam pojecia ja tez prubuje ale wychodzi mi tak se zazdroszcze talentu

Ancia pisze...

sliczna! :)

bara pisze...

cudna lala.